Πλήθος καταγγελιών και διαμαρτυριών καταγράγουν οι Ομοσπονδίες Καταναλωτών από ανθρώπους που είχαν πληρώσει για ταξίδια που έχουν ματαιωθεί, δεν επιθυμούν ή δεν τους επιτρέπεται να κάνουν εξαιτίας του κορονοϊου. Οι οργανώσεις των καταναλωτών ζήτησαν με επιστολή τους από τα αρμόδια υπουργεία και Αρχές την εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας (οδηγία της Ε.Ε 2015/2302,σχετικά με τα οργανωμένα ταξίδια), η οποία έχει ενσωματωθεί στην εθνική νομοθεσία με το Π.Δ. 7/2018 και τον Κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 261/2004 για τα δικαιώματα των επιβατών. Οι κανόνες της ΕΕ είναι σαφείς: οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Συνεπώς, οι καταναλωτές δικαιούνται την πλήρη επιστροφή των ποσών που κατέβαλλαν για το ταξίδι, είτε πρόκειται για προκαταβολή είτε για ολόκληρο το ποσό, σε περίπτωση που το ταξίδι δεν ακυρωθεί από υπαιτιότητά τους, αλλά λόγω έκτακτων συνθηκών, όπως αποτελεί και η πανδημία του Covid-19.https://www.reader.gr/news/koinonia/325799/pliri-epistrofi-dikaioyntai-oi-katanalotes-gia-taxidia-poy-akyrothikan-logo
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου