Puzzles, πασχαλινά, web cameras και όργανα γυμναστικής είναι μερικά από τα αντικείμενα που αγοράζουν σωρηδόν το τελευταίο διάστημα οι Έλληνες, με στόχο να εμπλουτίσουν την καθημερινότητά τους όσο μένουν στο σπίτι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύουν τα στοιχεία που παρουσίασε η ομάδα Business Intelligence του Skroutz.gr, από τις online πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 συγκρινόμενη με τον προηγούμενο μήνα του 2020. Δεδομένης της απαγόρευσης κυκλοφορίας, όπως προκύπτει τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών, το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε το τελευταίο διάστημα κατά 41%. Παρότι βέβαια οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές του, τροποποίησαν κατά πολύ το τι αγοράζουν. Οι πωλήσεις των προϊόντων μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου μειώθηκαν αισθητά. Εν αντιθέσει ανοδικές τάσεις συνέχισαν να παρουσιάζουν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν και σε αγορές που έχουν να κάνουν με την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.), την γυμναστική από το σπίτι αλλά και τρόπους να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).https://www.insider.gr/tehnologia/emporio/134267/ti-agorazoyn-oi-katanalotes-tin-periodo-toy-koronoioy?
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου