Τσίπουρο, τζιν, σανγκρία και κρασί περιλαμβάνονται πλέον στις 60 κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 5 Απριλίου. Αν και στις πρώτες θέσεις διατηρούνται σταθερά τα παραφαρμακευτικά, τα συμπληρώματα διατροφής, αντισηπτικά μαντιλάκια και πλαστικά γάντια, αρχίζουν να διαφαίνονται οι αλλαγές στην κατανάλωση όσο περνούν οι μέρες της καραντίνας. Τα σούπερ μάρκετ, πάντως, συνεχίζουν να συγκεντρώνουν τζίρο, με τις πωλήσεις, μη συμπεριλαμβανομένων των επί ζυγίω προϊόντων (χύμα), να πλησιάζουν τα 900 εκατ. ευρώ μέσα σε διάστημα μόλις έξι εβδομάδων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI την εβδομάδα από 30 Μαρτίου έως 5 Απριλίου 2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 27,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, με τον τζίρο από τα συσκευασμένα προϊόντα να φτάνει τα 144,54 εκατ. ευρώ έναντι 113,29 εκατ. ευρώ το 2019. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μια εβδομάδα που καταγράφεται ανάκαμψη του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων, έπειτα από μια εβδομάδα επιβράδυνσης (ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων είχε υποχωρήσει σε 11,5% το διάστημα 23-29 Μαρτίου 2020).https://www.kathimerini.gr/1074123/article/oikonomia/epixeirhseis/ektina3h-pwlhsewn-tsipoyroy-thn-ekth-evdomada-korwnoioy
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου