Η ναύλωση ενός πλοίου VLCC για αποθήκευση πετρελαίου
κοστίζει πλέον τρία εκατομμύρια τον μήνα από δύο εκατομμύρια, αύξηση 50% μέσα
σε λίγες ημέρες. Όσο κυλούν οι ημέρες τόσο οξύνεται το πρόβλημα της ανεπάρκειας
δεξαμενών για την αποθήκευση πετρελαίου. Οι traders, τα διυλιστήρια αλλά και οι
πετρελαϊκές εταιρείες στράφηκαν σε πρώτη φάση στη ναύλωση δεξαμενόπλοιων VLCC,
χωρητικότητας άνω των 300.000 τόνων. Ο Ιωάννης Αγγελικούσης έχει ναυλώσει ήδη
12 από τα 40 VLCC που έχει στον στόλο του και είναι ο Έλληνας εφοπλιστής με τις
περισσότερες ναυλώσεις καθώς έχει και τα περισσότερα υπερ-δεξαμενόπλοια από
όλους. Σε αυτά αποθηκεύτηκαν περί τα 30 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου,
μαύρου-disrty και clean-λευκού καθώς και βενζίνη.https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/business-stories/ioannis-angelikousis-echi-idi-dosi-12-vlcc-dexamenoplia-gia-apothikefsi-petreleou/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου