Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024

Θεσσαλονίκη: Μου είπε ότι δεν είναι σημερινό το κοντοσούβλι και με μαχαίρωσε, λέει ο μάγειρας από το ουζερί

«Έρχεται ένας πελάτης, ήταν τύφλα, είχε πιει πάρα πολύ. Μου λέει ''θέλω ένα κεφαλοτύρι, μία πατάτα και ένα κοντοσούβλι χοιρινό''. Όπως τα πάω αυτά και τα σερβίρω μου λέει ''το κοντοσούβλι σημερινό είναι; Γιατί δεν το βλέπω''. Επιμένω ''είναι φρέσκο'', διότι εγώ δεν σερβίρω τέτοια πράγματα, με την γαρνιτούρα με τα πάντα. Στρώνω κιόλας, τα σερβίρω, του λέμε ‘’καλή όρεξη’’. Μετά αρχίζει να μου βρίζει την μάνα μου. ''Μην μου λες ψέματα''» περιέγραψε ο μάγειρας για τον πελάτη που του επιτέθηκε και τον μαχαίρωσε.https://www.protothema.gr/greece/article/1473555/thessaloniki-mou-eipe-oti-den-einai-simerino-to-kodosouvli-kai-me-mahairose-leei-o-mageiras-apo-to-ouzeri/

Δεν υπάρχουν σχόλια: