Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022
Η μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στην Ελλάδα που δεν έγινε ποτέ: Θα μείωνε το Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά 45 λεπτά
Τα
μικροσυμφέροντα τοπικών φορέων έβαλαν χειρόφρενο στο υποθαλάσσιο τούνελ που θα
έφερνε πιο κοντά τις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, παρακάμπτοντας το
φονικό πέταλο του Μαλιακού. Το 1993, επί κυβέρνησης Μητσοτάκη, ο υπουργός
ΠΕΧΩΔΕ, Αχιλλέας Καραμανλής, ανακοίνωσε ένα φαραωνικό έργο το οποίο θα μείωνε
σημαντικά τον χρόνου ταξιδιού Αθήνα-Θεσσαλονίκη και ταυτόχρονα θα έβαζε τέλος
στο «αιματοβαμμένο» πέταλο του Μαλιακού. Ο Αχιλλέας Καραμανλής προκήρυξε
διαγωνισμό για ζεύξη του Μαλιακού με υποθαλάσσια σήραγγα μήκους 10 χιλιομέτρων,
με αφετηρία τον Αγ. Κωνσταντίνο και τέλος την απέναντι ακτή κοντά στα όρια του
νομού Μαγνησίας με το νομό Φθιώτιδας. Ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίστηκε
στα 60 δις δραχμέςhttps://www.carandmotor.gr/nea/ypothalassia-siragga-ellada-athina-thessaloniki
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου