Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Πόθεν έσχες – Βελόπουλος: Δεν έχω κρύψει ότι έχω εταιρείες στη Γερμανία – Η σύζυγός μου μένει εκεί 50 χρόνια, κάνουμε κοινή δήλωση

Στο σχετικά… πλούσιο «Πόθεν Έσχες» του αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος σε συνέντευξή του την Τρίτη. Ο κ. Βελόπουλος, που πρόσφατα επιτέθηκε στον κ. Τσιόδρα και άλλους λοιμωξιολόγους, υποστήριξε ότι οι καταθέσεις σε γερμανικές τράπεζες ανήκουν στη σύζυγό του η οποία είναι από τη Γερμανία ενώ τόνισε ότι ο ίδιος διατηρεί εκεί εταιρίες, κάτι που δεν έχει, όπως είπε, κρύψει ποτέ. «Εγώ δεν έχω κρύψει ποτέ ότι η σύζυγός μου είναι από τη Γερμανία, ότι 50 χρόνια μένει εκεί, ότι έχω εταιρίες. Δεν τα έχω κρύψει όλα αυτά. Αλλά όταν κάνεις κοινή δήλωση με τη σύζυγό σου και στο πόθεν έσχες, τα εισοδήματα της συζύγου σου φαίνονται ότι είναι δικά σου. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε», εξήγησε σχετικά ο κ. Βελόπουλος. Και συνέχισε, απαντώντας σε σχόλια που έγιναν χθες για το ύψος των εισοδημάτων του, ο κ. Βελόπουλος, λέγοντας ότι η εταιρία του το 2018 δεν μοίρασε μέρισμα αλλά επανεπένδυσε στην ελληνική οικονομία. «Άρα λοιπόν δεν υπήρχε εισόδημα. Με αυτήν την τακτική, λοιπόν, ο καθένας λέει, ό,τι θέλει» δήλωσε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης. «Ας δουν, λοιπόν, το 2014, το 2015, το 2016, το 2019 και το 2020 τι δηλώνω. Ας μου βρούνε έναν πολιτικό αρχηγό που φορολογείται με 200.000 το χρόνο, φόρο να πληρώσει, ας έρθουν να μου το πούνε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βελόπουλος.https://thecaller.gr/parapolitika/pothen-esches-velopoulos-den-echo-kripsi-oti-echo-eteries-sti-germania-i-sizigos-mou-meni-eki-50-chronia-kanoume-kini-dilosi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: