Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Η εξήγηση Βελόπουλου για τα 430.000 ευρώ στη Deutsche Bank: Η σύζυγός μου είναι από τη Γερμανία, γι' αυτό έχω τα λεφτά μου εκεί

"Όταν κάνεις κοινή δήλωση με τη σύζυγό σου και στο πόθεν έσχες, τα εισοδήματα της συζύγου σου φαίνονται ότι είναι δικά σου", είπε. Ο Κυριάκος Βελόπουλος, μιλώντας σρον ρ/σ "Θέμα 104,6", έδωσε απαντήσεις για την περιουσιακή του κατάσταση, την επόμενη ημέρα από την ανακοίνωση των πόθεν έσχες. Ο κ. Βελόπουλος στο πόθεν έσχες για τη χρήση 2018 δηλώνει εισόδημα 8.400 ευρώ και η σύζυγός του Όλγα Πετροπούλου, 11.573 ευρώ. Υπενθυμίζεται πως ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, δηλώνει κατάθεση 434.282 ευρώ στην Deutsche Bank και άλλες καταθέσεις συνολικού ύψους 16.263 ευρώ. "Εγώ δεν έχω κρύψει ποτέ ότι η σύζυγός μου είναι από τη Γερμανία, ότι 50 χρόνια μένει εκεί, ότι έχω εταιρίες. Δεν τα έχω κρύψει όλα αυτά. Αλλά όταν κάνεις κοινή δήλωση με τη σύζυγό σου και στο πόθεν έσχες, τα εισοδήματα της συζύγου σου φαίνονται ότι είναι δικά σου. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε”, ανέφερε στο "Θέμα 104,6" ο κ. Βελόπουλος, και πρόσθεσε ότι "το 2018 η δική μου επιχείρηση δεν μοίρασε μέρισμα. Αν μου βρουν έναν πολιτικό αρχηγό να πληρώνει 200.000 φόρο τον χρόνο, να έρθουν να μου πούνε”.https://www.thetoc.gr/politiki/article/i-exigisi-belopoulou-gia-ta-430000-euro-sti-deutsche-bank-i-suzugos-mou-einai-apo-ti-germania-gi-auto-exo-ta-lefta-mou-ekei

Δεν υπάρχουν σχόλια: