Μετά την Γερμανία σειρά έχει η Γαλλία όπου οι
αυτοκινητοβιομηχανίες εξετάζουν την υιοθέτηση του μέτρου της απόσυρσης. Απόσυρση
με όφελος έως και 10.000 ευρώ των παλαιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων
προσπαθούν να επιτύχουν πολλά ευρωπαϊκά κράτη ώστε να μειώσουν τις εκπομπές
ρύπων και να έχουν καλύτερη ποιότητα αέρα για τους πολίτες τους. Στην Ελλάδα
αντίθετα το κυβερνητικό επιτελείο εξακολουθεί να δίνει «παρατάσεις ζωής» σε
Ταξί, λεωφορεία, πούλμαν χωρίς να ενδιαφέρεται για την ποιότητα του αέρα των
πολιτών κυρίως των μεγαλουπόλεων ενώ από την άλλη μεριά εθελοτυφλεί για τα
πρόστιμα ΚΤΕΟ αλλά και τα ανασφάλιστα ενώ σε λίγες εβδομάδες ετοιμάζεται να
αποστείλει και τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 τα οποία παρά τις εξαγγελίες του
οικονομικού επιτελείου δεν θα μειωθούν αλλά θα παραμείνουν αμετάβλητα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου