Σχεδόν οι μισοί Έλληνες έκαναν αγορές την ημέρα της Black
Friday (την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου), τόσο με...επισκέψεις στα εμπορικά
καταστήματα όσο και μέσω του διαδικτύου, σύμφωνα με έρευνα του Εργαστηρίου
Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Οι τέσσερις στους δέκα
καταναλωτές έκαναν, πάντως, αγορές μικρότερες από 50 ευρώ. Σύμφωνα με την
έρευνα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται ότι αποτέλεσαν την κύρια πηγή
ενημέρωσης των καταναλωτών για την ημέρα της Black Friday στην Ελλάδα. Το 32%
των ερωτηθέντων ενημερώθηκαν μόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ δεύτερη
μοναδική πηγή ενημέρωσης ήταν οι διαφημίσεις στην τηλεόραση (10%). Σε ότι αφορά
στη γνώση των καταναλωτών για τη Black Friday το 12,8% του δείγματος δήλωσε ότι
δεν γνώριζε καθόλου ή σχεδόν καθόλου τη συγκεκριμένη πρακτική, ενώ το 61,5%
θεωρεί ότι τη γνώριζε καλά έως πολύ καλά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου