Οπως λέει ο ίδιος «είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να γίνει
κάτι τέτοιο. Είναι απαραίτητο να αλλάξει όλο το σύστημα πρόσβασης και μαζί και
τα μαθήματα στα οποία θα εξετάζονται οι μαθητές. Θα πρέπει βεβαίως να
περιμένουμε να δούμε τι θα εισηγηθεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που
επεξεργάζεται αυτή τη στιγμή το πλαίσιο για το νέο σύστημα εισαγωγής στην
τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θα ακολουθήσει στη συνέχεια συζήτηση στην Επιτροπή
Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Ωστόσο, ως γενική κατεύθυνση, θα πρέπει οι
φοιτητές να έχουν αφενός εξειδικευμένες γνώσεις, ώστε να διαθέτουν το
στοιχειώδες γνωστικό υπόβαθρο για τις σπουδές τους, και αφετέρου ευρύτερες
γνώσεις και δεξιότητες (για παράδειγμα, δυνατότητες σφαιρικής και κριτικής
προσέγγισης της γνώσης). Αναφερόμαστε πάντα στα μαθήματα που θα δίνονται σε
πανελλαδικό επίπεδο, για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου. Ομως, γιατί ένας
υποψήφιος φοιτητής Νομικής να μη γνωρίζει Μαθηματικά ή ένας ναυπηγός, Ιστορία;
Γιατί και οι δυο να μη γνωρίζουν καλά Ελληνικά αλλά και καλά Αγγλικά; Δεν είναι
βασικά μαθήματα για όλους αυτά; Φυσικά, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Ολα
αυτά είναι θέματα που θα εξετάσουμε προσεκτικά, πριν διαμορφώσουμε το νέο
σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οπως κάναμε και στο Γυμνάσιο, θα
πρέπει να προχωρήσουμε σε ορθολογισμό της ύλης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου