Εταιρείες κολοσσοί αποφάσισαν να αλλάξουν τα λογότυπα τους
και να δημιουργήσουν μια νέα και σύγχρονη εικόνα για τις επιχειρήσεις τους. Μια
αλλαγή στο λογότυπο μπορεί να φέρει μια νέα πνοή σε ένα παλιό εμπορικό σήμα.
Φέτος πολλές μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν να αλλάξουν τα λογότυπα τους. Παρακάτω
ακολουθούν τα πιο σημαντικά λογότυπα που άλλαξαν το 2015 και έδωσαν μια νέα
εικόνα στην κάθε εταιρεία: Οι ιδιοκτήτες της αλυσίδας πιτσαρίας Sbarro
αποφάσισαν να ανανεώσουν το λογότυπο της εταιρείας. Το νέο σήμα του Sbarro
θυμίζει ένα κομμάτι πίτσα και μοιάζει να αποτελεί ένα βήμα προς τη σωστή
κατεύθυνση. Η Emerald Nuts συνεργάστηκε με τον οργανισμό Girvin προκειμένου να
αντικαταστήσει το προηγούμενο λογότυπο με ένα νέο, πιο κομψό και σύγχρονο.
Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου