Την προηγούμενη Πέμπτη, τα πολυκαταστήματα H&M ανά τον
κόσμο άνοιξαν τις «πύλες» τους και πλήθος γυναικών κάθε ηλικίας ξεχύθηκαν στους
διαδρόμους, για να αποκτήσουν -τουλάχιστον- ένα κομμάτι του οίκου Balmain. « Τα
ρούχα που σχεδιάζει ο Balmain έχουν κάτι από μαξιμαλιστικά show-pieces με 80's
και tribal αναφορές για «glamazons».Έτσι είναι εύκολο να αρέσουν στο πλατύ
κοινό,αλλά είναι ταυτόχρονα υπερβολικά ακριβά. Η ευκαιρία, λοιπόν, που δίνει η
αλυσίδα καταστημάτων για φθηνότερες εκδοχές αγαπημένων σχεδιαστών, είχε
αναμενόμενα και φέτος μεγάλη επιτυχία. Τα looks που παρουσιάστηκαν είναι κατά
κύριο λόγο για βραδινές εμφανίσεις και ειδικές περιπτώσεις, που αν και δεν τα
λέμε φθηνά, είχαν το χαρακτηριστικό του «value for money» καθώς αντιπροσώπευαν
το 1/10, αν όχι το 1/20 της τιμής των original. Αυτό σε συνδυασμό με την έξυπνη
διαφημιστική καμπάνια «Balmaination» όπου συμμετείχαν όμορφα κορίτσια από όλο
τον κόσμο, είχαν ως αποτέλεσμα να προκληθεί όλος αυτός ο διεθνής παροξυσμός».http://www.iefimerida.gr/news/234993/ti-einai-pia-ayta-ta-balmain-giati-oi-ellinides-epathan-paroxysmo-kai-ekanan-oyres-gia
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου