Κατάρτιση business plan, αξιοποίηση του ονόματος του
ιδρύματος ως εμπορικό brand name, αναζήτηση χορηγιών, ίδρυση τεχνοβλαστών,
δυναμική διεκδίκηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Πρόκειται για ορισμένες από τις
κινήσεις –σε συνδυασμό με τις προσπάθειες για μείωση των δαπανών– που
σχεδιάζουν τα μεγάλα πανεπιστήμια της χώρας για να αναζητήσουν πόρους που θα τα
βοηθήσουν να αναπτυχθούν και να στηρίξουν το εκπαιδευτικό και ερευνητικό τους
έργο. Αλλωστε, η ανάπτυξη των ΑΕΙ διαχέεται σε όλη την κοινωνία, καθώς το Πανεπιστήμιο
Αθηνών, το ΕΜΠ και το Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης είναι από τους μεγαλύτερους
«εργοδότες» της χώρας: περίπου 15.000 επιστήμονες εργάζονται, ως εξωτερικοί
συνεργάτες, στα προγράμματα των τριών ΑΕΙ.http://www.kathimerini.gr/838735/article/epikairothta/ellada/ta-prwta-aei-me-epixeirhmatiko-sxedio
Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου