Σε νέα κινητήρια δύναμη ανάπτυξης αναδεικνύεται η ευρωπαϊκή αγορά μόδας για τον ιαπωνικό δισεκατομμυριούχο Ταντασί Γιανάι (Tadashi Yanai) και το ταχέως αναπτυσσόμενο brand του, Uniqlo. Τις τελευταίες δεκαετίες, η μητρική εταιρεία Fast Retailing του Γιανάι έχει αναδειχθεί στον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή μόδας παγκοσμίως. Σήμερα, η Ευρώπη, με ανταγωνιστές όπως η Inditex (Zara) και η H&M, μετατρέπεται όχι μόνο σε βασική αγορά ανάπτυξης, αλλά και στο νέο δημιουργικό κέντρο του ομίλου.https://www.newsit.gr/oikonomia/megales-epixeiriseis/pos-i-iaponiki-uniqlo-amfisvitei-tin-kyriarxia-ton-zara-kai-h-amp-m/4463260/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου