Είναι ένα κόλπο του marketing το οποίο μαθαίνουν οι φοιτητές
του business από το πρώτο κιόλας έτος των σπουδών τους: μια επιχείρηση πουλάει
ένα συγκεκριμένο προϊόν σε τιμή αρκετά χαμηλότερη του κόστους, προκειμένου να
το χρησιμοποιήσει σαν δόλωμα, ώστε οι πελάτες της να αγοράσουν άλλα είδη, που
έχουν σαφώς καλύτερο περιθώριο κέρδους. Το κάνει εδώ και δεκαετίες η
αμερικανική αλυσίδα Costco, πουλώντας ένα χοτ ντογκ και ένα αναψυκτικό για 1,5
δολάριο. Πρόκειται για ένα ντιλ τόσο θρυλικό, ώστε η αλυσίδα πουλάει 130 εκατ.
τέτοια κάθε χρόνο. Κάτι παρόμοιο κάνουν και οι Σουηδοί της Ikea με το δικό τους
χοτ ντογκ, που κοστίζει 0,90 ευρώ ή το παγωτό χωνάκι των 80 σεντς. Αυτήν
ακριβώς τη στρατηγική χρησιμοποίησε η ασιατική Mixue Ice Cream & Tea για να
ξεπεράσει τη McDonald’s και να γίνει η μεγαλύτερη αλυσίδα fast food (με βάση
τον αριθμό των καταστημάτων της) στον κόσμο.https://www.kathimerini.gr/economy/international/563793490/pos-i-kineziki-mixue-xeperase-diethnos-ti-mcdonald-s/
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025
Πώς η κινεζική Mixue ξεπέρασε διεθνώς τη McDonald’s
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου