Είναι καιρός να δώσει στην εταιρεία ένα νέο όνομα. Ο Knight
σκέφτεται το «Dimension Six», αλλά οι υπάλληλοί του γελάνε. Και τότε, ένας από
τους εργαζόμενους, ο Jeff Johnson, προτείνει ένα όνομα που είδε σε ένα όνειρο
καθώς κοιμόταν: Nike, από την Ελληνίδα θεά της Νίκης. Το επόμενο βήμα ήταν η
δημιουργία ενός logo, κάτι το οποίο ο Knight ανέθεσε στην Carolyn Davidson, μία
φοιτήτρια του graphic design στο Portland State University. Η Davidson σχεδίασε
το γνωστό σε όλους πια «swoosh» της Nike, ένα σχήμα που παραπέμπει σε κίνηση
και ταχύτητα, αλλά μοιάζει και με τα φτερά της θεάς Νίκης. Ο Knight δεν
ξετρελάθηκε, αλλά δέχθηκε να χρησιμοποιήσει το σήμα και πλήρωσε την Davidson 35
δολάρια.https://www.moneyreview.gr/like-today/134379/eide-mia-ellinida-thea-ston-ypno-toy-pos-gennithike-to-brand-poy-foroyn-oi-pantes/
Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024
Είδε μια Ελληνίδα θεά στον ύπνο του – Πώς γεννήθηκε το brand που φορούν οι πάντες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου