Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

Ρονάλντο: «Εντυπωσιακή Dream Team, μεγάλη μου τιμή που είμαι μέλος»

Το France Football ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας που διενήργησε για την ανάδειξη των κορυφαίων στην ιστορία τoυ ποδοσφαίρου, με την 11άδα να έχει μέσα τους Μαραντόνα, Πελέ, Μέσι, Ρονάλντο και Κριστιάνο Ρονάλντο. Ο «CR7» έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πως είναι υπερήφανος για τη συμμετοχή του στην κορυφαία ενδεκάδα όλων των εποχών: «Είναι πολύ μεγάλη τιμή για εμένα, που είμαι μέλος της κορυφαίας 11αδας όλων των εποχών του France Football. Τι εντυπωσιακή Dream Team. Όλοι αξίζουν τον σεβασμό μου και τον θαυμασμό μου. Είμαι προφανώς υπερήφανος που είμαι ανάμεσα σε αυτούς τους εξαιρετικούς παίκτες. Ευχαριστώ!».https://www.santorinisport.gr/el/podosfairo/ronalnto-entyposiaki-dream-team-megali-moy-timi-poy-eimai-melos-2020-12-15

Δεν υπάρχουν σχόλια: