Κεντρικό πρόσωπο διαφημιστικής καμπάνιας για την προώθηση
του κρητικού κρασιού έγινε η Μαργαρίτα Παπανδρέου, κόρη του Γιώργου και της
Άντας Παπανδρέου. Η φρεσκάδα της νεότητας της Μαργαρίτας έδωσε έμπνευση σε
εταιρεία που έχει ως αντικείμενο την ανάδειξη της οινοποιίας, του κρητικού
αμπελώνα και του οινοτουριστικού προϊόντος της Κρήτης. Ο Ramy Masoud,
συνιδρυτής και υπεύθυνος για την οργάνωση της εταιρείας Wine Walkers Crete, και
η Στέλλα Αστυρακάκη, ιδρύτρια και υπεύθυνη για τον σχεδιασμό των εκδρομών της εταιρείας,
δημιούργησαν το πρώτο «πρακτορείο» οινικού τουρισμού στην Κρήτη. Η Στέλλα
Αστυρακάκη μίλησε στο ένθετο «Secret» της εφημερίδας «Παραπολιτικά» για τη
συνεργασία του Wine Walkers Crete με την Μαργαρίτα Παπανδρέου και την φιλοσοφία
της εταιρείας:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου