Σάββατο 1 Απριλίου 2017

ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ: «ΑΚΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ» Τα μυστικά για να αυξήσετε την αντοχή σας στο τρέξιμο

Ενας από τους μεγαλύτερους αθλητές όλων των εποχών, ο Αιθίοπας Haile Gebreselassie έλεγε: «Ακούω πάντα τους προπονητές μου, αλλά πρώτα ακούω το σώμα μου. Αν ό,τι μου λένε ταιριάζει στο σώμα μου, τότε είναι τέλεια. Αν όμως το σώμα μου δεν συμφωνεί με αυτό που μου ζητούν, τότε το σώμα μου έρχεται πρώτο». Αλήθεια, πόσοι από τους ερασιτέχνες δρομείς προσαρμόζουν το προπονητικό τους πρόγραμμα έπειτα από έναν αγώνα, ειδικά όταν νιώθουν να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση ή πόσοι δεν έχουν πέσει στην «παγίδα» να λαμβάνουν μέρος σε αγώνες ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ακόμη και κάθε εβδομάδα; Η έκφραση «άκου το σώμα σου» ακούγεται συχνά στους δρομικούς κύκλους, όπως λέει ο προπονητής της ομάδας δρόμων αντοχής «One Step Beyond Endurance Team», Δημήτρης Τζεφαλής, αλλά δυστυχώς πολλοί είναι αυτοί που... προσπερνούν τα προειδοποιητικά μηνύματα που στέλνει το σώμα, με αποτέλεσμα να μην ακολουθείται η ενδεδειγμένη περίοδος και διαδικασία αποκατάστασης ύστερα από αγώνες ή έντονες προπονήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: