Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

«Ανέλαβα ευθύνες που δεν μου ανήκαν» Παπανδρέου: Δεν ήθελα εγώ το ΔΝΤ, η Γερμανία το ήθελε

«Δεν ήθελα εγώ το ΔΝΤ, η Γερμανία το ήθελε» υποστήριξε ο πρώην πρωθυπουργός και πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου σε τηλεοπτική συνέντευξή του, στην οποία αναφέρθηκε τόσο στα γεγονότα που προηγήθηκαν όσο και στα γεγονότα που ακολούθησαν την υπογραφή του πρώτου μνημονίου. «Παρότι αυτοί που έχουν μεγάλες ευθύνες έχουν σιωπήσει, εγώ έχω ζητήσει συγνώμη για τα όσα έκανε ο πολιτικός κόσμος πριν το 2009. Αλλά σε ό,τι αφορά εμένα, εγώ πήρα δύσκολες αποφάσεις. Ανέλαβα ευθύνες που δεν μου ανήκαν. Είπα αλήθειες και θα λέω αλήθειες, διότι μόνο έτσι με τις αλήθειες μπορούμε να δούμε τα πραγματικά προβλήματα της χώρας και να τα λύσουμε. Να μην ψάχνουμε ούτε για προστάτες, σωτήρες, ούτε για κάποιους εχθρούς, για να μένουμε απαθείς για το πραγματικό πρόβλημα και να μπαίνουμε σε κάποιες μυθολογίες. Εγώ είπα αλήθειες, θα λέω αλήθειες, ανέλαβα τις ευθύνες μου με παρρησία και έτσι πάντα θα πολιτεύομαι» δήλωσε στη συνέντευξή του στον Σκάι. Ο κ. Παπανδρέου, σύμφωνα με όσα είπε ο ίδιος, δεν φέρει καμία ευθύνη για τίποτα, πλην της απόφασης του να μην προχωρήσει στο δημοψήφισμα. Αυτό κατά την άποψή του ήταν το μεγάλο του λάθος. Επειδή εκείνη τη στιγμή «υπάρχει μια ρωγμή (σ.σ. από τον Ευάγγελο Βενιζέλο που αντιτάχθηκε στο δημοψήφισμα και από τη «διαφοροποίηση μικρού μέρους βουλευτών»)».
http://thecaller.gr/politiki/apokaliptikos-papandreou-ekana-lathos-gia-to-dimopsifisma/

Δεν υπάρχουν σχόλια: