Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Παναγιώτης Ηπειρώτης: «Θαυμάζω όσους παράγουν έργο στα πανεπιστήμια με τις συνθήκες που επικρατούν»

Πότε νιώσατε τελευταία φορά υπερήφανος ως Ελληνας;
Στις ευρωπαϊκές νίκες του Ολυμπιακού. Σε τι σας έκανε καλύτερο η διεθνής εμπειρία σας; Καταλαβαίνω πολύ καλύτερα πώς να συνεργάζομαι με άτομα και ομάδες από όλο τον κόσμο και είμαι πιο συστηματικός στη δουλειά μου. Τι πιο πολύτιμο σας έδωσε η ελληνική παιδεία; Το πιο πολύτιμο μάθημα μου το έδωσε ένας συνάδελφος του πατέρα μου στον ΟΤΕ, ο κύριος Χρήστος Τιτής, ο οποίος, όταν ήμουν στην τρίτη δημοτικού, μάζεψε τα παιδιά των συναδέλφων του, για να μας δείξει διάφορα πειράματα φυσικής και χημείας. Tότε ένιωσα για πρώτη φορά ότι καθετί που μαθαίνεις μπορεί να γίνει παιχνίδι και διασκέδαση. Πού υπερέχουμε και σε τι υστερούμε ως Ελληνες;
http://www.kathimerini.gr/777025/article/proswpa/synentey3eis/panagiwths-hpeirwths-8aymazw-osoys-paragoyn-ergo-sta-panepisthmia-me-tis-syn8hkes-poy-epikratoyn

Δεν υπάρχουν σχόλια: