Όπως σημειώνουν οι ειδικοί, όταν το όχημα κινείται σε ευθεία ή κατηφόρα, είναι προτιμότερο να διατηρείται «κουμπωμένη» μια σχέση στο κιβώτιο – κατά προτίμηση χαμηλότερη στην κατηφόρα. Έτσι, αξιοποιείται η πέδηση του κινητήρα, μειώνεται η καταπόνηση των φρένων και η κατανάλωση καυσίμου είναι μηδενική όσο δεν πατάς το γκάζι. Συμπερασματικά, η «νεκρά» στην κίνηση είναι μια επικίνδυνη και ξεπερασμένη πρακτική. Αντί να προσφέρει οικονομία, αυξάνει τους κινδύνους για φθορές και ατυχήματα.https://www.in.gr/2025/08/23/auto/vazeis-kai-sy-nekra-stin-katifora-enas-mythos-oikonomias-pragmatikos-kindynos-stin-praksi/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου