Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

Ελενα Ακρίτα: Θα ζητήσω άρση της ασυλίας μου

Ηβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ελενα Ακρίτα δήλωσε πως θα ζητήσει την άρση της βουλευτικής ασυλίας της, απαντώντας στην ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού με την οποία ενημέρωνε πως η Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη θα κινηθεί νομικά εναντίον της για κατ’ επανάληψη «συκοφαντική ανάρτηση». «Η Μαρέβα Μητσοτάκη δήλωσε ότι θα με μηνύσει. Την περιμένω και της λέω από τώρα ότι θα ζητήσω την άρση ασυλίας μου. Εγώ δεν είμαι δειλή, δεν ιδρώνει το αυτί μου από απειλές και δεν κρύβομαι από κανέναν. Ισα ίσα. Ανυπομονώ να βρεθούμε με τη σύζυγο του πρωθυπουργού και να μaς αποκαλύψει επιτέλους την προέλευση των 40 ακινήτων, όλη την αλήθεια για το σπίτι Βολταίρου και αν γνωρίζει πώς και πού κατασπαταλήθηκαν τα σχεδόν 500.000.000 χρέος της Ν.Δ. που από την τσέπη μας πληρώσαμε οι Ελληνες φορολογούμενοι. A bientot, madame».https://www.kathimerini.gr/politics/562959277/elena-akrita-tha-zitiso-arsi-tis-asylias-moy/

Δεν υπάρχουν σχόλια: