Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

Λαλιώτης: «Μύθευμα ο ισχυρισμός» Τζουμάκα περί στήριξης του Τσίπρα - Διαχρονική η ταύτισή μου με το ΠΑΣΟΚ

Ο Κώστας Λαλιώτης με επιστολή του προς την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» διέψευσε ότι στήριξε τον Αλέξη Τσίπρα το 2015. Υπενθυμίζεται ότι ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Τζουμάκας σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Δημήτρη Δανίκα και δημοσιεύθηκε την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου απαντώντας σε ερώτημα για τη στάση του ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ το 2015 τόνισε ότι «το 2015 βεβαίως, στήριξε τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως κι εγώ στις εκλογές. Μετά ο Λαλιώτης διαχώρισε τη θέση του». «Η επιβεβλημένη απάντησή μου και η αυτονόητη διάψευσή μου είναι σαφής, κατηγορηματική και απόλυτη. Ο Στέφανος Τζουμάκας είναι συναγωνιστής και φίλος μου, όμως φιλτάτη η αλήθεια.https://www.protothema.gr/politics/article/1412517/laliotis-mutheuma-o-ishurismos-tzoumaka-peri-stirixis-tou-tsipra-adiamfisvititoi-oi-desmoi-mou-me-to-pasok/

Δεν υπάρχουν σχόλια: