Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Συγκλονίζει η Έλενα Ακρίτα για την 21η Απριλίου - «Θα σκοτώσουμε τη μανούλα»

Η Έλενα Ακρίτα ανέβασε στο facebook μια φωτογραφία ντοκουμέντο από τη στιγμή που η μητέρα της καταδικάζεται σε δέκα χρόνια φυλακή από την Χούντα. Συγκλονίζει η   Έλενα Ακρίτα με την νέα της ανάρτηση στο facebook, ανήμερα της «μαύρης» επετείου της 21ης Απριλίου. Με μια φωτογραφία ντοκουμέντο, από τη στιγμή που η μητέρα της καταδικάζεται σε δέκα χρόνια φυλακή από την Χούντα, η Έλενα Ακρίτα, θυμάται τις «μαύρες» εκείνες μέρες. «Χούντα. Στη φωτογραφία αριστερά η μητέρα μου Σύλβα Ακρίτα το 1967, ακριβώς τη στιγμή που καταδικάζεται σε δέκα χρόνια φυλάκιση από το στρατοδικείο. Στα 11 μου χρόνια, η Χούντα ήταν το μακρύ ταξίδι μου μέσα στη νύχτα. Παιδί του δημοτικού εγώ με την μητέρα μου ήταν ηγετικό στέλεχος στην αντιστασιακή οργάνωση Πατριωτικό Μέτωπο. Συνελήφθη, δικάστηκε από το στρατοδικείο και καταδικάστηκε σε δέκα χρόνια κάθειρξη στις φυλακές Κορυδαλλού.https://www.protothema.gr/life-style/article/884178/suglonizei-i-elena-akrita-gia-tin-21i-apriliou-tha-skotosoume-ti-manoula/

Δεν υπάρχουν σχόλια: