Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Αντετοκούνμπο: «Μου έλεγαν "δεν είσαι Έλληνας, είσαι Νιγηριανός επειδή είσαι μαύρος"»!

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μίλησε για τις νιγηριανές ρίζες του, την "κληρονομιά" των γονιών του και τις σχέσεις του με τη Νιγηρία. Ο σούπερ σταρ των Μιλγουόκι Μπακς παραχώρησε συνέντευξη στο theundefeated.com όπου αναφέρθηκε αρχικώς στην καταγωγή του: «Προφανώς η πλειοψηφία του κόσμου δεν γνωρίζει από που κατάγομαι. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η μητέρα μου και ο πατέρας μου προέρχονται από την Ελλάδα όμως όχι. Οι  δυο γονείς μου είναι μαύροι. Αμφότεροι κατάγονται από τη Νιγηρία. Μεγάλωσα σε νιγηριανό σπίτι. Γεννήθηκα στην Ελλάδα, πήγα σχολείο στην Ελλάδα όμως στο τέλος της ημέρας, όταν επέστρεφα σπίτι, δεν υπήρχε ελληνική αλλά νιγηριανή κουλτούρα. Έχει να κάνει με την πειθαρχία, τον σεβασμό στους προγόνους και τις αρχές. Στη Νιγηρία υπάρχουν 250 διάλεκτοι, ο μπαμπάς και η μαμά μου δεν μιλούσαν την ίδια γλώσσα».http://www.gazzetta.gr/stili/ellines-toy-exoterikoy/article/1331705/antetokoynmpo-moy-elegan-den-eisai-ellinas-eisai-nigirianos-epeidi-eisai-mayros

Δεν υπάρχουν σχόλια: