Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

ΕΡΕΥΝΑ ΙΕΛΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Ετσι διασκεδάζουν πια οι Ελληνες -Πηγαίνουν... σούπερ μάρκετ!

To ότι η δραματική συρρίκνωση των εισοδημάτων έχει μειώσει τις καταναλωτικές δαπάνες και έχει οδηγήσει τους καταναλωτές να αγοράζουν μόνο τα απολύτως αναγκαία είναι γνωστό και έχει αναλυθεί πολλαπλώς και ως προς τις επιπτώσεις που έχει στην ελληνική οικονομία. Όμως το γεγονός ότι σημαντική μερίδα των Ελλήνων καταναλωτών επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ ως σημείο εξόδου «διασκέδασης» μέσα στο πλαίσιο της οικονομικής ύφεσης καταδεικνύει την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα νοικοκυριά. Ερευνα του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποτυπώνει μια διαφορετική πραγματικότητα, καθώς πλέον οι καταναλωτές επισκέπτονται όλο και πιο συχνά σούπερ μάρκετ, αφού το καλάθι γίνεται όλο και πιο μικρό, ενώ ένα 22% των πελατών το επιλέγει για βόλτα, διασκέδαση και ψυχαγωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: