Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Έξαλλοι στο ΠΑΣΟΚ με την ανακοίνωση Βενιζέλου για τις Κάννες

Πάγωσαν στο ΠΑΣΟΚ όταν έμαθαν για το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ των Financial Times σχετικά με τα όσα διαδραματίστηκαν το 2011 στην περίφημη συνάντηση των Καννών. Αρκετοί βουλευτές και στελέχη της Χαριλάου Τρικούπη έγιναν έξαλλοι όταν πληροφορήθηκαν το πως παίχτηκε παρασκηνιακά τότε το παιχνίδι και ιδιαίτερα ότι ο Βενιζέλος συμμετείχε μαζί με τον Σαμαρά στην «εκτέλεση» του Παπανδρέου και του δημοψηφίσματος που αυτός είχε προτείνει. Την μυστική συνάντηση και συμφωνία με τον Μπαρόζο δεν την ήξερε κανείς και ο Βενιζέλος την κρατούσε σαν επτασφράγιστο μυστικό ακόμη και από τους πιο στενούς του συνεργάτες. Εγώ τι να πω; Ένας απλός Neo είμαι που, τόσα χρόνια στο ρεπορτάζ, έχω μάθει ότι η ψυχή των ΠΑΣΟΚων είναι άβυσσος και ότι είναι στο DNA των Παπανδρέου να επιστρέφουν αφού προηγουμένως περάσουν μια φάση απαξίωσής τους. Το ίδιο έγινε και με τον Γεώργιο και με τον Ανδρέα Παπανδρέου. Ο πρώτος από «παπατζής» έγινε ο «Γέρος της Δημοκρατίας» και ο δεύτερος από «μέθυσος και πράκτορας των Αμερικανών» έγινε ο «πρωθυπουργός της Αλλαγής». Αν με ρωτάτε «τι θα γίνει με τον Γιώργο;», τι να σας πω. Σας επαναλαμβάνω ότι είμαι ένας απλός Neo, επάγγελμα ρεπόρτερ. Και να πιστεύω κάτι δεν μου επιτρέπεται να το πω αφού η δουλειά μου είναι απλώς να ...τρυπώνω στο παρασκήνιο και να σας ενημερώνω. Όταν έχω κάτι θα σας το πω. Αν και η όσφρησή μου μου λέει πως κάτι θα σκάσει γρήγορα. Είναι πολλές οι συναντήσεις, οι συζητήσεις και οι διασταυρώσεις. Στο παρασκήνιο, όπως και στις Κάννες...
http://www.matrix24.gr/2014/05/exalli-sto-pasok-me-tin-anakinosi-venizelou-gia-tis-kannes/

Δεν υπάρχουν σχόλια: