Πριν από χρόνια, ουδείς θα μπορούσε να διανοηθεί ότι κάποιο σύμβολο του άκρατου καταναλωτισμού θα φιγουράριζε στηνιστορική Κόκκινη Πλατεία. Από τη στιγμή, όμως, που ο Γκορμπατσόφ εισήγαγε στη ζωή των συντρόφων τους όρους γκλάσνοστ (διαφάνεια) και περεστρόικα (ανασυγκρότηση), όλα αναδιαρθρώθηκαν με κατεύθυνση τον καπιταλισμό – μόδα με το κουπόνι και το δελτίο του Κόμματος στην ουρά δεν μπορείς να κάνεις. Αμέσως μετά, αν θυμόσαστε, ο Γκόρμπι πρωταγωνίστησε και σε διαφήμιση της Πίτσα Χατ. Πλέον, δεν υπήρχε επιστροφή, η χλιδή και οι αμερικανιές έδιναν και έπαιρναν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου