Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Eπίθεση Σερένα σε Ελληνίδα διαιτητή! (vds)

'
Ο Ομηρος το είχε γράψει. Οποτε ακούς… Σειρήνες να κλείνεις τα αυτιά σου! Μία αστραπιαία αναδρομή στην Οδύσσεια θα ήταν χρήσιμη για την Ελληνίδα διαιτητή τένις, Εύα Ασδεράκη, η οποία άκουσε τα… εξ αμάξης από την Σερένα Γουίλιαμς, όμως διατήρησε την ψυχραιμία της! Η Αμερικανίδα -πρώην Νο1 του αθλήματος- ξεπέρασε κάθε όριο με τη συμπεριφορά της στον… εντός έδρας τελικό του US Open, απέναντι στην Αυστραλή, Σαμ Στόσουρ, που έριξε στο καναβάτσο την εριστική Γουίλιαμς και κατέκτησε τον πρώτο Γκραν Σλαμ τίτλο στην καριέρα της (με 6-2, 6-3). Όλα έγιναν, στο πρώτο γκέιμ του δεύτερου σετ, όταν η Σερένα έσωσε το πρώτο μπρέικ πόιντ με άσο, σέρβιρε και πριν καν βγάλει την «απάντηση» η Στόσουρ, μία κραυγή με τη φράση «Come on» έσκισε τον αέρα του κορτ. Η Ασδεράκη έδωσε –ως όφειλε- τον πόντο στην Αυστραλή αντίπαλο της… ασυγκράτητης Γουίλιαμς και τότε συνέβη η… έκρηξη. Δύο χρόνια αφότου αποπειράθηκε να... στραγγαλίσει μια κριτή γραμμών στον ημιτελικό του US Open, η Σερένα επιτέθηκε φραστικά στην Ελληνίδα διαιτητή με απαράδεκτες φράσεις! «Μην τολμάς να με κοιτάς καν», «Αν σε δω στο διάδρομο μην επιχειρήσεις να περπατήσεις δίπλα μου», «Μου έδωσες ποινή γιατί εξέφρασα την άποψη μου; Βρισκόμαστε στην Αμερική! Εγώ είμαι Αμερικανίδα», «Δεν είσαι ελκυστική μέσα σου (σ.σ. στην καρδιά)», «Είσαι λούζερ» ήταν οι «ρουκέτες» που εκτόξευσε η Γουίλιαμς στην Ελληνίδα διαιτητή του τελικού, στο US Open
http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=17146&subid=2&pubid=128777394

Δεν υπάρχουν σχόλια: