Η Toyota κατέκτησε τον τίτλο της πιο οικολογικής μάρκας στην πρώτη έκθεση «Best Global Green Brands» που δημοσίευσε η εταιρία συμβούλων μαρκών Interbrand στις 26 Ιουλίου, 2011. Η μελέτη βασίστηκε σε ευρέως διαθέσιμες πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των brands αλλά και στην άποψη του κοινού για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα ή την 'πράσινη' εικόνα τους, προκειμένου να υπολογιστεί το Green Performance Score.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_mc7_1_02/08/2011_1295922
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου