' Πόλεμος προσφορών έχει ξεσπάσει στις αλυσίδες του καφέ. Οι μεγάλοι «παίκτες» της καφεστίασης μειώνουν τις τιμές σε συγκεκριμένα είδη καφέ εισάγοντας νέες πρακτικές στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία αγγίζει τα 800 εκατ. ευρώ ετησίως.«Από τη στιγμή που ο καταναλωτής είναι οικονομικά στριμωγμένος, όλοι οι κλάδοι επηρεάζονται αρνητικά» παρατηρεί ο κ. Γιάννης Καλφακάκος, διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας Starbucks που αναπτύσσεται στην Ελλάδα από τον όμιλο Μαρινόπουλου. Apo http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4556448&ct=3
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου